Na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/ dowiesz się, kto ma w swojej ofercie pozycjonowanie stron Kraków
Funkcjonują trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju najważniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę na ogół:
– państwo (np. “hostele Polska”)
– miejscowość (“masażysta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep RTV Wilda”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w działaniach dla firm lokalnych, które kierują swoje usługi tylko do klientów mieszkających w konkretnym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest wykorzystywana także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma mały budżet na promocję i nie ma możliwości rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na fortepianie“, to “nauka gry na fortepianie Kraków”.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Kolejny rodzaj pozycjonowania to słuszne i wypróbowane wyjście dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą należytego dobrania fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również znacznie niższą konkurencję. Istotne jest także to, iż coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Eldom G50 5 szara,
– telefon Samsung Galaxy A40 niebieski,
– buty Nike Air Max czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne zwłaszcza dla sklepów online. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę artykułów mogą efektywniej piąć się na pożądane pozycje w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową funkcję przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Polski w piłce nożnej, Dzień Ojca czy Święto Pracy. Ten typ pozycjonowania będzie wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. Najczęściej trzeba zainicjować je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, aby Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony internetowej.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]