Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług, działania reklamowe powinny stanowić ważny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, jednakże niewielkie firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy agencji reklamowych.
Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności przydatnych w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów doskonale orientujących się zarówno w sferze kampanii reklamowych w internecie (animacje i filmy viralowe, kanały social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo zastosowane na etapie projektowania materiałów promocyjnych – ulotek, stoisk targowych, plakatów bądź billboardów. Agencja reklamowa pomoże również stworzyć przyciągające, unikalne teksty na stronę www zamawiającego, jak również opracuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Instagram, Twitter i Facebook.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się promocją. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, konferencji czy targów wymagających przeważnie skrupulatnego planowania, te zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie niezawodnej i zgranej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń albo organizację imprezy integracyjnej. Na rynku działają setki agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu kompetentnych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności reklamowych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]