Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Szukasz szczegółowych wskazówek dotyczących tego, jak zatrudnić firmę SEO? Wejdź na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Jeśli prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w XXI w. obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem znaleźć rzetelną agencję SEO? Polecamy posłuchać wskazówek profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google nakręciło o tym instruktaż

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i cały czas rozwija się w zasadzie wyłącznie za dzięki Google. Mimo obecności licznych alternatyw, jak np. Bing, Yahoo lub DuckDuckGo, wciąż najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, zwykle jest to skomplikowane bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś nowym, i udostępniło krótki instruktaż, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się dobra firma SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, punkt po punkcie naświetla, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa branża klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
  • umiejętność estymacji budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, np. poprzez cykliczne raportowanie i permanentny dostęp do statystyk strony,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym dostrzegalne efekty przeważnie po kilku miesiącach działań.