Sprzedaż central telefonicznych

Liderami na rynku centralek telefonicznych są Platan, Slican i Panasonic, które mają bardzo duże doświadczenie w produkcji centralek telefonicznych oraz szeroki wybór modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny najbardziej wymagających klientów chcących posiadać taki system w swojej firmie.

Centrale telefoniczne – czy są niezbędne?

Centrala telefoniczna urządzenia zaprojektowane do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centrale telefoniczne pozwalają zaoszczędzić więcej czasu osób dzwoniących, uprościć funkcjonowanie firmy oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centralka telefoniczna umożliwia przełączanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnątrz firmy bez żadnych kosztów (w obrębie centralki) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na odłączeniu wyjść na rozmowy komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala pozwala na przyznanie każdemu abonentowi wew. numeru dozwolonego, który pozwala na rozmowy zewnętrzne. Ma ona również możliwość gromadzenia danych, które są zapisywane w pamięci centralki dzięki czemu mamy możliwość kontroli takich parametrów jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.