Biznes nie obejdzie się bez działań promocyjnych. Obecnie reklama przybiera przeróżne formaty: rozpowszechnia się ją w internecie, w tym w mediach społecznościowych, oraz w telewizji. Ale nadal nie rezygnuje się z tradycyjnych nośników reklamy, m.in. z plakatów lub kalendarzy. Wykorzystuje się także jeszcze jeden typ działań reklamowych, który potencjalni odbiorcy wyjątkowo lubią – promocję za pomocą gadżetów.
Gadżety reklamowe – przydatna i gratisowa rzecz
Klienci oraz nasi ewentualni współpracownicy cenią sobie różnego rodzaju gadżety, bo (w przeciwieństwie do innych form reklamy) są one konkretnym przedmiotem, który niejednokrotnie jest bardzo funkcjonalny, dlatego zostaje z nimi na dłużej. Ciężko wskazać kogoś, kto odmówi przyjęcia w kancelarii czy w banku ołówka albo torby na sprawunki. Są to wszak rzeczy, które zawsze warto mieć pod ręką. A co najistotniejsze – ten upominek jest bezpłatny! Tymczasem używając na co dzień dany gadżet, klient wciąż widzi logotyp marki, od której go otrzymał, wskutek czego automatycznie zostawia ona mocny ślad w jego pamięci.
Gdzie kupić gadżety reklamowe?
Sitodruk, czyli jedna z najpopularniejszych metod wykorzystywanych w trakcie personalizacji gadżetów promocyjnych, daje możliwość nadruku zarówno na tworzywach sztucznych, powierzchniach drewnianych, jak i tekstyliach. Najczęściej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest rzecz jasna odzież reklamowa – zwykle wykonuje się firmowe logotypy na t-shirtach, a również na kamizelkach, bluzach oraz czapkach. Dodatkowo można nanieść logo na torbie bawełnianej, etui na klucze i szlafroku. Jeżeli poszukujemy szerokiego asortymentu produktów do nadruku, trzeba sprawdzić ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. Za jednym zamachem można wtedy zamówić nie tylko koszulki i odzież z nadrukiem, ale też np. skrobaczki do szyb samochodów, długopisy bądź smycze, co skróci czas przygotowania każdej akcji reklamowej.