Przed właścicielami marek, którzy jadą na targi czy też planują event promocyjny, nieraz pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on wszak nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale również nieść ze sobą pewną wartość, aby codziennie go wykorzystywali i tą drogą wytworzyli więź z marką. Takim gadżetem jest właśnie torba z nadrukiem.
Torby z logo – typy
Przeglądając ofertę firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych nie trudno dostrzec, iż pod hasłem “torba” pojawia się wiele produktów. Są to głównie torby na zakupy – bodajże najpopularniejszy i najbardziej praktyczny gadżet promocyjny. Nadruk logotypu lub nazwy imprezy na bawełnianych, jutowych i płóciennych torbach na ramię po prostu bardzo dobrze wygląda, a przy tym jest dostatecznie wytrzymały, aby długo utrzymywać się na materiale. Następnym atutem tych toreb jest ich koszt. Zależnie od wielkości zamówienia i rodzaju torby, cena zwykle zaczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Logotypy nanosi także na torbach na notebooka bądź torbach konferencyjnych i sportowych. Są to gadżety, które docenią między innymi organizatorzy dużych sympozjów oraz pokazów. Oczywiście, koszt toreb tego typu i wykonania nadruku na nich jest wtedy odpowiednio wyższy – sięga do kilkudziesięciu złotych.
Nie tylko torby z logo?
Podmioty prowadzące akcje marketingowe zwykle zamawiają kilka różnych gadżetów. Powinny zatem złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie ma jeszcze kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Równolegle z torbami bawełnianymi warto zdecydować się m.in. na nadruk na plecakach typu worek, zagłówkach czy pozostałych użytecznych artykułach z tkaniny albo uzupełnić zlecenie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak ołówki, długopisy i smycze, które wciąż cieszą się popularnością wśród klientów.