Jeśli jesteś zainteresowany custom publishing, koniecznie kliknij w to miejsce
Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle związane jest to z projektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale często agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing konkretniej
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi różnego rodzaju,
- publikacje książkowe,
Custom publishing – jak wpływa na marketing firmy?
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, PR-owych oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- zwiększanie lojalności,
- budowanie i wzmacnianie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Nasze dane:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]